Menu

19 czerwca 2015

Johnson's baby szampon

Johnson's baby szampon

Co obiecuje producent? Johnson’s szampon, wyjątkowo łagodna formuła łagodna dla oczu jak czysta woda. Po narodzinach skóra noworodka jest wyjątkowo delikatna. Dlatego od ponad 125 lat doskonalimy formuły naszych produktów aby były jeszcze łagodniejsze.   Delikatnie oczyszcza, aby zapewnić zdrowy wygląd włosów i skóry głowy. Hipoalergiczny (formuła minimalizuje ryzyko wystąpienia alergii) pH odpowiednie dla delikatnej skóry dziecka Testowany przez pediatrów  i dermatologów   Wybieramy wyłącznie odpowiedniej jakości składniki, które są delikatne dla dzieci. Dlatego odrzuciliśmy ponad 400 składników, które nie spełniają naszych standardów Best for Baby.   

Skład:  Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Decyl Glucoside, Sodium Cocoyl Isethionate, Polyquaternium-10, Coconut Acid, Glycerin, Sodium Methyl Cocoyl Taurate, PEG-80 Sorbitan Laurate, PEG-150 Distearate, Sodium Chloride, Disodium EDTA, Citric Acid, BHT, Sodium Benzoate, Parfum. Składniki pochodzenia naturalnego.

Opinia: Opakowanie szamponu Johnson's jest przeźroczyste, dla mnie to plus, bo widzę ile kosmetyku zostało. Pompka pomocna, nie zacina się.
Na moich włosach nie wpłynął w żaden sposób na przetłuszczanie się włosów. 
Sprawdzał się u mnie do codziennego mycia głowy, był delikatny. 
Nie powodował u mnie podrażnień, nie szczypał w oczy. 
Skóra głowy nie swędziała, nie wystąpił łupież. 
Po umyciu moje włosy są puszyste, sypkie, delikatne i mięciutkie. Jedynie bardziej zniszczone partie włosów są trochę szorstkie, ale zaradzi temu odżywka. 
Konsystencja to rzadki, przeźroczysty żółtawy płyn. 
Duża ilość wody pomaga w lepszym spienieniu. Po nałożeniu bezpośrednio na skórę głowy miałam mieć problem z wytworzeniem piany. 
Niestety jest niewydajny i mimo wodnistej konsystencji mam problemy z rozprowadzeniem go po włosach. 
Pachnie dla mnie jak oliwka dziecięca.

Johnson's baby szampon możecie zamówić TUTAJ.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.