Menu

24 kwietnia 2017

Blogotok Targi Kielce, 22 kwietnia 2017

Gdzieś pośród Gór Świętokrzyskich, nad rzeką Sinicą, jest taka miejscowość, gdzie nie ma lipy. Gdzie ciągle coś się dzieje, a ludzie są otwarci.... Oczywiście chodzi o Kielce <3 Miasto nie przestaje zaskakiwać, tym razem mowa o evencie Blogotok, która miała miejsce 22 kwietnia w Targach Kielce.

Blogotok Targi Kielce, 22 kwietnia 2017

To już 6 edycja, na event zjechali się blogerzy i vlogerzy z całej Polski. Cel imprezy to inspirowanie ludzi, pobudzenie środowiska, integrować branżę.

Blogotok Targi Kielce, 22 kwietnia 2017
Blogotok Targi Kielce, 22 kwietnia 2017
Blogotok Targi Kielce, 22 kwietnia 2017

Prelegenci świetnie dobrani, mnóstwo wartościowej wiedzy przekazanej "językiem ludzkim". Impreza idealna zarówno dla blogujących już od X czasu, jak i dla nowych którzy dopiero mają taką idee.

Jako że byłam pierwszy raz, nie wiedziałam czego się spodziewać. Nie wiedziałam że zadbają również o strefę gastro, i to jeszcze z tak wysokim standardem! Po raz pierwszy miałam w życiu możliwość spróbować Sushi... było warto! Co tam, że nauka mnie trzymania pałeczek wyglądała jak inwalida na rehabilitacji, podziwiam osoby które same zaproponowały pomóc i miały do mnie cierpliwość ;) 

Blogotok Targi Kielce, 22 kwietnia 2017
Blogotok Targi Kielce, 22 kwietnia 2017

Blogerzy nie gryzą. Po raz pierwszy wspólny język z kimś nieznajomym z branży doznałam podczas zdawania egzaminu UAVO w Gliwicach. Na blogotoku też do odczułam. 
Na zdjęciu z Kuba Maj MójWywiad.pl i Wojciech Bielecki Bielecki.es:

Blogotok Targi Kielce, 22 kwietnia 2017

Swobodne rozmowy, tematy same się nawijały. After party w Kilo Mąki zaliczony.

Blogotok Targi Kielce, 22 kwietnia 2017
Blogotok Targi Kielce, 22 kwietnia 2017

Bardzo udany event, wszystko fajnie ogarnięte. Jedyne moje zastrzeżenie to brak informacji którędy wejście... do Targów o ile dobrze pamiętam jest 6 bram... Od Malikowa na skróty zaszłam do wejścia od strony parkingu wielopoziomowego: wejście zamknięte. No to lecę na około, wejście od hali E zamknięte, główne wejście kasa biletowa sprzedawali tylko bilety na FIT Targi, na blogotok było osobne na przeciwko salonu KIA, bez plakatów itp. Mimo to z pewnością wezmę udział w następnej edycji.


Makijaż wykonany przy użyciu:


Braliście może udział w tym lub podobnym wydarzeniu? Albo może podczas tej imprezy rozmawiałam z Tobą, ale nie zarejestrowałam? Upominać się ;)

10 komentarzy:

  1. Świetne są takie wydarzenia! Ja sama jeszcze nigdy nie wzięłam udziału, ale z chęcią chciałabym tego doświadczyć w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie brałam udziału w takim wydarzeniu, ale zdecydowanie musi byc to ciekawe doświadczenie. Cieszę się, że świetnie się bawiłaś! ;D
    http://justlittlewhiner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia wyglądają rewelacyjnie. Takie wydarzenia wydaje mi się, że zawsze zostawiają za sobą pozytywne wspomnienia. Mam nadzieję, że kiedyś będę miała okazję brać udział! :)

    vile rose ☾

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są takie eventy, niestety nie miałam okazji na żadnym być, bo wszystkie odbywają się bardzo daleko. Zazdroszczę ci bardzo takiej możliwości i mam nadzieję że w końcu uda mi się na takim spotkaniu być :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kielce są geograficznie dość korzystnie położone, więc może kiedyś nas odwiedzisz :D

      Usuń
  5. chętnie wzięłabym udział w takim wydarzeniu - ogromna dawka wiedzy i spotkanie świetnych ludzi :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe wydarzenie na którym z pewnością warto uczestniczyć :)

    OdpowiedzUsuń

Nieopłacone linki nie są zatwierdzane. Chcesz się na tej stronie zareklamować? Sprawdź zakładkę Reklama :)
Prosimy o dodanie bloga do listy wyjątków filtrów reklam, z szacunku do naszej pracy, dzięki reklamom możemy utrzymać wysoką jakość treści.